duminică, 5 aprilie 2009

Addicted to...


Ok, nu sunt neaparat dependente. La varsta noastra, unii ajung dependenti de nicotina/alcool/droguri. Dar rahaturi de astea ni se spune si la scoala.A fi "addicted" e diferit de a fi dependent. "Addictions" sunt lucrurile alea fara care mi-as da glont. Si nu sunt dispusa sa renunt la ele. Pentru ca fiecare e letal in felul lui.

So, I are addicted to:
- my iPhone -pentru ca nu am avut semnal 2 zile si ma simteam "naufragiata"
- my iPod -pentru ca e acolo cand plang. pentru ca e acolo cand sunt narcisista. pentru ca e acolo.
- shuzii mei comozi
- tenisii decolorati cu care am fost peste tot
- blugii rosi in care arat bine (of, la naiba!)
- sprayul mov cu care am patat covorul
- Winterfresh Icy Blast
- "Toate acele lucruri care nu ni le-am spus" de Marc Levy
- M&M galbene, chiar daca alea maro sunt mai sanatoase
- my dog
- friends - pentru ca au rabdare sa ma asculte
- sun - pentru ca fara bronz, am culoarea branzei xD
- fotografii - chiar imi ies!xD
- shopping... doar sunt fata!
Sunt addicted to orice ma face sa zambesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu