marți, 1 septembrie 2009

Cam nu..

Param pam. i am back.
Deci tabara asta a fost cea mai tare. Ma cam apucat iar piticu. Adica sa intors din concediu. Dar no problem. Am stabilit deja ca are o problema la ochi (am o banuiala ca nu o sa inteleaga nimeni ce debitez eu pe aici).
Am fost intrebata daca eu sunt vreodata suparata. Pai cam nu. Adica am uneori momente de nervi, de visare, de stres. Dar nu cred ca sunt vreodata trista/suparata. Adica de ce naiba as fi? Mereu poti gasi pe cineva pe care sa dai vina :D
Am citit pe blogul lui Ruxi o chestie cum ar vrea ea sa isi petreaca ultima zi din viata. Si vreau sa scriu si eu ceva :) (faptul ca scriu de unde mi-a venit ideea inseamna ca nu plagiez).
Deci eu in ultima zi din viata as trage o bauta crunta cu cei mai buni prieteni si cu piticu. Tinand cont ca e ultima zi din viata mea oricum ar face toti ce vreau eu. Dupa aia i-as lua pe toti si am merge sa dam din capete pe niste rock. Apoi mi-as lua piticu si m-as linge cu el. Dar nu prea mult. M-as duce si i-as baga undeva pe cativa in public. Si cred ca toate astea mi-ar lua ceva timp. Apoi eu mi-as lua piticu, as chema-o si pe A cu piticu ei si am cumpara multa ciocolata si vin si am merge pe malul unui rau si ne-am imbata stand cu picioarele in apa. Si as muri dracu bauta cu piticu langa mine :) Cred ca ar fi ceva de genul. Asta daca as sti care e ultima zi. Oricum piticu si cu A trebuie sa fie langa mine daca mor anuntat.
Adica eu pana si la moarte m-as distra.
Deci nu. Nu sunt niciodata suparata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu