miercuri, 2 septembrie 2009

Piticutul polivalent

Heya! Ieri am citit iar toate tampeniile mele din urma. Haha. Erau usor emo. Cam multa profunzime pe capul meu.
Peste 2 saptamani incepe scoala. E si de bine si de rau. E de rau ca e scoala. E de bine ca se manifesta piticu.
Cred ca va trebui la un moment dat sa va fac cunostinta cu piticu asta. Sau nu. Cel mai probabil nu. Hmmm...
Deci haideti sa va descriu putin piticul asta al meu. Deci piticu meu e mic si blond, are ochii aurii, e ceva mai perspicace ca o stiuca, bea vin. Piticu meu asculta Guns n' Roses, Him, Beatles, Green Day, Jason Mraz si Nirvana. Ii place sa topaie pe Right round si 21 Guns. Piticul meu fumeaza numai Kent HD.
Piticul meu e un fel de cavaler pe cal alb. Apare prin preajma exact cand am nevoie de el. Am uitat sa va spun ca piticul meu are caciulita verde, salopeta galbena si ciubotele mov. Piticu meu e trendy si se uita seara la Pokemon. E fan Mime Junior. Piticu meu bea shake de banane cu lapte si mananca multi struguri. Asta e varianta domestica de pitic. Piticul dezlantuit e ala de mai sus. Dar e acelasi pitic de fapt. Doar ca e polivalent.
Deci piticu e o chestie foarte complexa care nu se poate atribui unei persoane pentru ca e mai multe. A si piticului ii place Alexandrionul. Piticul meu e doar al meu. Si nu sunt singura cu pitici. Doar ca al meu e ceva mai bine conturat.

Un comentariu:

  1. pai am si eu piticu meu... dar isi cam pierde din valoare. m-am cam plictisit sa-l tot astept sa ia o forma =]] mie imi place piticu tau fiindca ma amuza <3

    RăspundețiȘtergere